ΑΠΩΛΕΙΑ ΜΑΛΛΙΩΝ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ - ΦΥΣΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ, ΑΛΛΑ ...

Στο τέλος του καλοκαιριού, το φθινόπωρο αρχίζει να μας θυμίζει τον εαυτό μας, αλλά όχι μόνο λόγω της πτώσης των φύλλων, αλλά και των μαλλιών μας! Μετά από τις υπεριώδεις ακτίνες, το θαλασσινό νερό και τις βαριά χλωριωμένες πισίνες, ήρθε η ώρα να αναζωογονήσουμε τα μαλλιά μας. Η απώλεια μαλλιών το φθινόπωρο διαρκεί συνήθως 4-6 εβδομάδες και είναι αρκετά φυσιολογική. Ωστόσο, είναι καλό να λάβετε ορισμένες προφυλάξεις για να βεβαιωθείτε ότι πρόκειται για φυσιολογική εποχιακή τριχόπτωση και ότι δεν θα μετατραπεί σε κάτι πιο σοβαρό.

 Παρακολουθήστε τι τρώτε

Όλοι γνωρίζουμε ότι τα μαλλιά χρειάζονται θρέψη, δηλαδή τροφή. Ο καλύτερος τρόπος για να τα βοηθήσετε είναι να παίρνετε πρωτεΐνες, βιταμίνες και μέταλλα. Το μενού σας θα πρέπει να είναι πλούσιο σε ψάρια, γάλα, γαλακτοκομικά προϊόντα και κρέας. Οι βιταμίνες Α, Ε και D είναι ιδιαίτερα χρήσιμες , όπως και το σελήνιο, η λουτεΐνη, το συνένζυμο Q10, ο ψευδάργυρος, ο χαλκός και ο σίδηρος. Συνιστάται να μειωθεί η πρόσληψη κορεσμένων λιπών. Είναι επίσης σημαντικό να εξασφαλίσετε ότι λαμβάνετε αρκετά υγρά, καθώς τα μαλλιά αποτελούνται από 24% νερό.

 Μειώστε το άγχος

Το άγχος οδηγεί σε συστολή των αιμοφόρων αγγείων, η οποία με τη σειρά της μειώνει την πρόσβαση των ευεργετικών ουσιών στα μαλλιά. Όσο πιο συχνά πέφτετε σε αγχωτικές καταστάσεις, τόσο περισσότερο αφήνετε τα μαλλιά σας "πεινασμένα".

Ξεφορτωθείτε τις κακές σας συνήθειες! Ίσως το φθινόπωρο δεν είναι η καλύτερη στιγμή για να αρνηθείτε το αλκοόλ ή τα τσιγάρα, αλλά η απώλεια μαλλιών μπορεί να είναι ένας καλός λόγος για να το σκεφτείτε. Όλοι γνωρίζουμε καλά ότι η νικοτίνη, καθώς και άλλα συστατικά στα τσιγάρα, είναι δηλητηριώδη. Το ίδιο ισχύει και για το αλκοόλ.

Αθλητισμός για ωραία μαλλιά και σώμα

Ο αθλητισμός είναι ένας ωραίος τρόπος για να διατηρείτε την ομορφιά σας, όχι μόνο επειδή βοηθάει στη διαμόρφωση του σώματος αλλά και λόγω της δυνατότητας να απαλλαγούμε από τις τοξίνες μέσω του ιδρώτα. Εάν η άσκηση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής σας ρουτίνας, θυμηθείτε να λούζεστε συχνά, καθώς αυτό θα ρυθμίσει το ph του τριχωτού της κεφαλής. Είναι καλό να πλένετε τα μαλλιά σας με κινήσεις μασάζ, έτσι ώστε να βελτιώνεται η κυκλοφορία του τριχωτού της κεφαλής και η πρόσβαση των ευεργετικών ουσιών στα μαλλιά. Μην χρησιμοποιείτε τα νύχια σας όταν κάνετε μασάζ για να αποφύγετε το τριχωτό της κεφαλής και τις ρίζες, καθώς αυτό μπορεί επίσης να αποτελεί αίτιο για την απώλεια μαλλιών.

Επιλέξτε τα καλλυντικά σας πολύ προσεκτικά

Για να έχετε υγιή μαλλιά είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε τα σωστά καλλυντικά προϊόντα για τον τύπο μαλλιών σας. Δοκιμάστε το Αναζωογονητικό Σαμπουάν ενάντια στην τριχόπτωση με Προβιοτικό Γιαουρτιού - ειδικά σχεδιασμένο για λεπτά και κατεστραμμένα μαλλιά. Η καλλυντική περιποίηση των μαλλιών σας πρέπει να περιλαμβάνει σαμπουάν, κοντίσιονερ και θρεπτική μάσκα.

Comments

  • No comments found

Leave your comments